keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

surkeiden sattumusten sarja

tanaan oli hauska paiva ;)) normisti koulua ja sit kotiin. Ja koska oli hostparentsien vuosipaiva (36 vuotta naimisissa!! wow!!) niin mentiin sit ulos syomaan. huvittavaa etten sanoisi :DDD 2 vuotias lapsenlapsi mukana ja se nauratti meita :D.
sitten kun lahettiin sielta niin koira oli paskonu autoon, takapenkille :DDD mina ja alina ei voitu lopettaa nauramista :DD sanoin johnille "max done his business into car.." ja se oli vaan "yeahh yeah.." ei tajunnu mita olin sanonu :DD ja sit ku se tajus nii "flipping dog im gonna kill u!!" ahahahah nauraminen vaan jatku :DD
ja matkalla kotiin tapahtu kaikeke hauskaa jolle o li pakko nauaa joten paadyttiin sit nauramaan koko loppu matka ja nyt on posket kipeena :DD
Lifes funny, thats what i say xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti