olin viime viikonloppuna Jennan kanssa Watereilla, oppilaskuntafestivalleilla. no siellä oli tooosiii tylsää mutta iltabilee oli kivat :) teemana oli alamaailma, ja arvatkaas mikä tulee ekana mieleen siitä? no prostitoitu tottakai! sitten pukeuduttiin silleen ja oho,oltiin aika näky :D
tossa oli lisänä vielä revityt sukkahousut ja tosi, tosi vahva meikki ja toki korkkarit. niitä kuvia ehkä myöhemmin ku ne on jennan kameralla. mutta menin vielä kotoo bussilla hotellille laittautuu niin en viittiny lähtee sen näkösenä mihinkään. ehe.
SITTEN! olin tänään prismassa kassakoulutuksessa ja nyt voin mennä töihin mihin vaan prismaan, S-kauppaan tai Saleen. Staffpoint on hyvä työkkäri. <3
ja sitten mun ihana Cosmon tilaaja lahjsa -meikkipaketti tuli tänää! :D en hirveesti perusta Natural Codesta mut noi tuntu ihan hyviltä :)
nyt lähen zumbaamaan ja ihmetteleen tota LUMEN saapumista!!
over and out. xx
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti